lørdag 1. oktober 2011

På besøk hos min tante

I forrige uke var jeg på besøk hos min tante å spiste nydelig ostekake.
I lang tid har jeg klaget min nød over at jeg ikke finner retro dynetrekk på loppemarkeder og bruktbutikker. Ser jo alle disse fine retrodynetrekkene bloggere finner og har vært rett ut frustrert over at jeg aldri finner slik her. Lurer på hva folk her i nord gjør med de gamle dynetrekkene?
Ihvertfall så kom hun med dette dynetrekket som hun hadde liggende og gav til meg. Og det er jo akkurat sånn som jeg har drømt om. Se de nydelige og klare fargene. Ble så glad!
Fikk også masse nøster med garn som er oppklipt stoff i stretch. Og noen nydelige stoffbiter.  Snille tante!
På kvelden da jeg kom hjem måtte jeg bare sette i gang å hekle en kurv som jeg har funnet oppskriften på her. Heklet den på en kveld og er ganske fornøyd.

På høyre side av kurven ser dere kanskje et smykke som henger framfor skiltet. Det er et nuperell-smykke som jeg fant på loppemarked i sommer. Jeg synes det er sååååå fint.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar