lørdag 15. oktober 2011

Loppehelg

Forrige helg var det hele to loppemarkeder som jeg og min tante var på. Vi hadde en koselig tur sammen.
Her er det jeg fant.
Stativ med små glass-skåler i nydelige farger. Kan hende dette er askebeger, men jeg tenker det kan brukes som tepose-fat.


To hvite pressglassvaser, en brun glasskrukke, messing-bambi med barn (som jeg har tenkt å prøve meg på å spraylakkere)

To egersund serveringsfat, et slags lite sølvfat med et glassfat og lokk.
To sett sengklær i krepp som er brun og gul rutete. To duker.
Rød hengekurv, hvitt glassfat med gullkant, grønt glassfat. Beklager alt rotet rundt. Tok bilder i full fart før det skulle ordnes til bursdagfeiring her i huset.
Den søte bambifiguren i midten. En ny i samlingen min nå.  :)


  En stumtjener til å henge på vegg som jeg har planer om å male. Baderoms-skapet fant jeg på loppemarked helgen før. Og nå har jeg endelig funnet ut hvordan man får store bilder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar