lørdag 1. oktober 2011

Loppehelg

Forrige helg var vi på loppemarked. Det var dag to av loppemarkedet så jeg hadde ikke store forventninger.
Men fant noen småting da........ 

Dette retro dynetrekket gjorde meg så lykkelig.


Her er også noen ting som vi fant. Spesielt artig var det med permen med gamle strikke og hekleoppskrifter i.
Fant også en juleduk som jeg bare falt pladask for. Se de fargene og de søte fluesoppene.  :)


På tur hjem oppdaget vi plutselig at der var et til loppemarked. Jeg ble bare så glad, tenk at jeg skulle oppleve å bare plumpe over et loppemarked rett etter at jeg allerede hadde vært på et loppemarked.
Fant noen småting der også.



Denne helgen skal vi også på et loppemarked og jeg gleder meg som et barn. :)
God helg!

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine ting, du har fundet. Og heldigt var det med hele to loppemarkeder. God fornøjelse i denne weekend også :)

    SvarSlett
  2. Så fin den juleduken var!

    SvarSlett